Vi kan oplyse, at der har været fejl i nogle af de udsendte opkrævninger med forfald den 7. maj 2018.

Vi kan oplyse, at der har været fejl omkring enkelte målere og det udtræk vi har modtaget.

Det betyder, at enkelte haveejere har fået fejlagtige opkrævninger – og hvor det er lidt større beløb bliver haveejerne ringet op i løbet af det næste par dage. Hvor beløbene er små/mindre fremgår justeringerne af næste opkrævning – hvor det forkerte beløb tilbageføres og det nye beløb fremføres.

Nu er langt de fleste opkrævninger heldigvis rigtige, og kassereren har været igennem opkrævninger m.m. på samtlige haver (rimelig stort og omfattende artbejde).

Herudover vil vi i den allernærmeste fremtid tjekke samtlige målere for korrekte oplysninger og om de fungerer som de skal.

Vi håber på forståelse for dette besvær – og beklager naturligvis den forvoldte ulejlighed.

På forhånd tak.

Mange venlige hilsner

Bestyrelsen

 

Fejlagtige vandafregninger.pdf